Felt Craft Class

Felt Craft Class

.:: Kelas Asas Felt Craft ::.

Berminat ke?
Kami akan mengadakan kelas asas Felt Craft atas permintaan mereka-mereka yang menghubungi kami selama ni, sebagai permulaan harga promosi akan diberikan kepada peserta yang terawal. Hanya RM50 sahaja termasuk semua peralatan

Tarikh belum ditetapkan terpulang mengikut sambutan yang diberikan, cuma kami perlukan senarai nama yang berminat buat masa ni..

Apa yang ada dalam Kelas Asas Felt Craft ni?

1. Belajar pengenalan felt. Terutama sekali produk2 yang bersesuain dengan kain felt.

2. Jenis-jenis jahitan yang bersesuaian untuk produk Felt Craft seperti jahitan jelujur, jahitan kia, jahitan insang pari dan jahitan sembat

3. Produk yang dihasilkan dalam kelas ini :
* Brooch

* Keychain

* Headband


Sila hubungi saya dengan segera untuk mendapat tempat.... lebih mudah jika anda add fb saya dan pm inbox atau email sahaja pada saya noiecraft@yahoo.com

Monday, April 11, 2011

.:: Penggantung Dinding Felt Craft Order By Kak Jaliah ::.

Posted by Mama Eisya Craft at 5:01 PM

 

SEbenarnya semalam lagi dah siap benda ni..
cuma baru hari ni sempat masukkan dalam blog..



Order dari kak jaliah ni kahs tuk beday anak dia si Hanis Sofea..
yang ke 13 thn tak silap aku..
harap-harap dia suka le yer..
esok aku akan hantar pada dia..

suka dengan sudut hujung ni yang macam taman bunga dan rama2 hehehe




kat bawah tu ade tulis nama
" ummi dan luqman"
so sweet!!

0 comments:

 

Eisya Craft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei